Intag

Dagens intag hitintills:

Nästan 30 gram marabou premium  (den tiden av månaden)
5 Koppar kaffe (stillar mitt röksug)
En massa tuggummi (återigen till mitt sug)
Nästan 1 l vatten. (bara för att det är gott)
Cigg: inga alls.. Inte rökt på mer än 12 timmar nu!!!
Frukost: ja det har jag!




Får se hur det kommer att gå ikväll, Ska hem till M, N & C och äta middag. Men jag ska stå pall. Jag ska ta me fan klara av detta!!! grrr (jag kan sluta röka, jag är inte rädd)


Har tänk på en sak, Borde nog sluta dricka alkohol också, menar medans jag ändå är på gång.. så varför inte?! Okej inte för att jag dricker mycket eller ofta men det skulle vara skönt att slippa all bakfylle ångest, BAKFYLLA, och all skit som händer på fyllan. Jag kan vara den som påminner alla om vad de gjorde kvällen innnan.. Allt det där som de inte kommer ihåg?? Alla pinsamheter.... Ha ha ha ha
Ja, jag ska nog sluta med det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0