Utmaning

Jag har antagit en utamaning från Tobias


Regler:
  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


    1. Jag är rädd för åskan

  • 2. Jag hatar spindlar
    3. Jag går oftast omkring i pyamasbyxor hemma
    4. Jag vill inte bli gammal 
    5. Jag kan inte prata skånska
    6. Jag gillar att städa själv. Gör det bäst då.
    7. Jag önskar mig ett Wii i julklapp

    de jag utamanar är:

    Emma & Bettan
    Beccis
    Therssee
    Snusan
    Mogge
    FruWallèn
    Jenny


    Kommentarer
    Postat av: Tobias

    jag vill inte heller bli gammal :D

    2008-10-28 @ 16:13:28
    URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
    Postat av: Jenny

    utmaning antagen



    Kram Jenny

    2008-10-28 @ 21:08:48
    URL: http://ilisworld.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0