Tecken på att jag har blivit gammal...

Idag fick min dotter följa med mig på jobbet. Hon har ju ändå lov.
På vägen hem så börja hon att sjunga en låt med Hannah Montana... Och eftersom jag är på bra humör så börjar jag att sjunga med.. Lala lala la
-Tyst mamma! Du e pinsam!

Va?! Jag pinsam?! Nu hänger jag inte med. Jag tycker inte jag är pinsam. Jag är inte såååå gammal, Jag klär mig inte som en tant. Än så länge så färgar jag inte mitt lila, målar dit mina ögonbryn osv. Jag kallar inte henne konstiga smeknamn eller nyper henne i kinderna!!!

Men enligt Julia så e jag pinsam. Jag e en förläggen mamma. Pinsam att gå med..

1:a tecknet på att jag är gammal.....


    
Ung                   Vs     Gammal

Kommentarer
Postat av: kaisa

ja. det är ju det jag frågar er varför blir ni äldre. klär er som en tant så kommer jag pop mamman,lyssnar på senaste musiken, klipper mig som en ungdom . Går på bolaget får visa leg. Ryck upp dig och tänk att du är ung. ja, du kan ju bara tänka medan jag är ung.Rock on you

2008-11-01 @ 05:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0