Söndagsmys

I söndags när jag vaknade ösregnade det, Typ som det gör här nu också. Suck..

Jag kände att jag inte ville vara hemma, pallade inte sitta inne och glo på mina vägar. Så jag tog Julia och hennes kusin på bio. Vi skulle ha sett HSM men biljetterna var slut, Så vi gick och såg Nim och den hemliga ön.  Själv så tyckte jag att filmen var så där lagom bra, den var söt men  ingen större hit hos mig. Tjejerna tyckte den var jätte bra! Den var spännande och sjölejonet var ganska kul ibland.
Det är kul och se barn som går på bio, de lever sig in i filmen på ett sätt som är svårt att beskriva, tex. är det någon som ropar efter någon så är barnen gärna me och ropar.
Ett ex på detta är när Julia var och såg tigers film på bio så ropade hon också efter Tiger när alla de andra i sjumilaskogen letar efter honom. 
-Tiger!! TIGER var är du??!!
HIhii tycker det är så kul att se dem.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0