Jul planering..

Oj redan fredag igen! Tiden går så fort. Känns som om jag inte hinner med!  Och snart är det jul igen.. mmm  kära vänner  det är inte långt kvar....

Sitter här och kollar lite hur ledigheten under jul ser ut för mig. Skulle ju tänka mig att åka "hem" under jul. Fira julen med familjen hemma..
Vad säger du om det skitungen? 

Det jobbiga är bara hur jag ska göra med hundarna? hmm kan inte ta med dem då det finns katter och andra hundar där jag har en sovplats, men det löser sig nog.

Nä, nu har jag inge lust att skriva mer.
Ha det bäst till nästa gång!


Kommentarer
Postat av: kaisa

kan alltid bo hos luppe, jag saknar di och lilla fuskaren. Vad ni en gör spela aldrig kort med Julia. Hon är uppväxt med stora liare, nej det var ju Petrra men hon har väl lärt sin dotter finns i sjön. hon Julia är kul

2008-10-25 @ 06:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0