Fredag...

 Borde nog känna en viss sån där skön känsla med att det är fredag och snart helg. Men det gör jag inte. Inte för att jag inte vill ha helg det vill jag, men mer för att jag känner mig inte frisk. känns som jag håller på att få feber igen. Palla vara sjuk i helgen!!!

Ska åka till Ullared i morgon... just nu vill jag inte! Vill bara vara hemma i min soffa och pilla navelludd!

Text hämtad från Wikipedia.

Gekås i Ullared AB är ett lågprisvaruhus i Ullared, grundat 1963 av Göran Karlsson under namnet Ge-kås Manufaktur. Företaget omsätter 2,7 miljarder SEK (2006). Den totala affärsytan är 19 000 m2. Boris Lennerhov är VD. Den 23 juli 2007 slog Gekås besöksrekordet. Den dagen valde 26 200 att besöka varuhuset beläget i Ullared.

Varuhuset besöks årligen av omkring 3,7 miljoner kunder som i genomsnitt åker omkring 15 mil enkel resa till Ullared. Förutom själva varuhuset äger företaget sedan ett antal år tillbaka en camping och ett motell där kunder övernattar.

Företagets marknadsföringsstrategi har varit att undvika vanlig annonsering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0