En lek?

Var för ett tag sen ute med ett par vänner som också har barn och åt middag! Jätte gott.. Men eftersom barn äter sabbare/mindre än vad vi vuxna gör, så vart barnen uttråkade efter en tid.
Då säger min vän okej men då leker vi en lek.. DINA BÄSTA 3!

Så här går det till.. Den som börjar ber personen till vänster om sig att säga tex. sina bästa 3 filmer. Sen låter man alla säga sina bästa 3 filmer. Sen går det vidare och nästa man kanske frågar om ens bästa 3 låtar? osv osv Ja ja ni hajar.
Jag har tänkt på det där efter det. Och det är jätte svårt att säga bara tre av varje kategori.

*3 filmer
*3 låtar
*3 färger
*3 musikartister
*3 Skådespelare
*3 frukter
*3 Tv-serier


Tänk på det.. Jag tycker det är svårt..
3 filmer.. Jaha men så säger jag Sagan om ringen., så har jag sagt tre filmer redan..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag har fått en ny chans ;D

2008-10-02 @ 21:29:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Marielle

bara 3 tv-serier...det går ju inte!!! ;P

2008-10-02 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0