Drömkillen?

När ni var små, ni tjejer då. hade ni en bild av hur er dröm man skulle se ut?? Jag tror inte jag hade det direkt. Vist fanns det killar jag tyckte var snygga, tex Joe i NKOTB eller han i Saved by the bell!
Menar vet ni vilken typ av kille som ni gillar? Geeks? sportkillar? Bullys? Brats?

Jag har en vän som jag känt sen länge och hon hade stora krav på hur hennes kille skulle se ut. Han fick inte vara för kort. inte för lång, Inte för stora fötter eller händer. Han skulle vara mörkhårig. osv Listan kan göras ganska lång.  Kommer ihåg att vi brukade prata om det när vi sov över hos varandra.
De kraven har hon nog inte idag men jag tror att hon fortfarande dras till killar med mörkt hår!

Om jag ska se tillbaka på min ex. eller gamla kärlekar så har de flesta likanat varandra.. Kanske inte helt o håller på utseendet, men det har funnits vissa liknelser!

Min ena storasyster är/var tex svag för killar med långt hår. Det är något som jag aldrig har funnit snyggt.
Så det kanske finns saker/killar som är ens typ.. En typ av killar som man kollar en gång till efter?

Vilken är er typ?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med :D:D

2008-10-02 @ 22:32:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0