Dagens

Dagens Klädsel: jeans, skjorta, slips
Dagens smink: Inget
Dagens frisyr: Tofs
Dagens sämsta: Förskyld
Dagens bästa: fortfarande tidigt.. Kommer kanske senare.
Dagens Tv: Fringe på kanal 5
Dagens låt: Sister Hazel- Your winter
Dagens Måsten: städa tvätta
Dagens saknad: Alla "hemma" i sthlm
Dagens kram: till mamma som läser o komenterar min blogg :)
Dagens Godis: lakrits pingviner
Dagens namnsdag: Ingrid och Inger
Dagens vill: Åka till sthlm
Dagens roligaste:  arga lappen


Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: kaisa lindblom

kram till min lilla älsking, fast det är en sak som jag inte förståt. Varför har du och Jessica blivit gamla, men jag fortfarande är 17 ,fy sjutton

2008-10-11 @ 11:05:29
Postat av: Petra

17??? Tss Hihihih Jag e fortfarande 18 i sinnet.. ibland..

2008-10-11 @ 19:14:22
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0