Lyckorus!

men risk att få halva befolkningen emot mig så måste jag säga.. Jag älskar snö!! Jag myser i hela kroppen när jag ser att det snöar.
Blir som ett litet barn igen. Vill bara ut i snön, åka pulka, bygga snögubbe, snöänglar, och göra snölycktor. ÅÅÅ som jag vill ut o leka!!!

Snön gör allt så mycket ljusare.... mjukare och bara vackert.

Idag på P-mötet så drack vi saftglögg.. ÅÅ jag vill ha jul


Sitter just nu och nynnar på jul sången.. Mer jul med Falk Adolphson!

mer jul jag vill ha
mer jul
Tusen stjärnor som tindrar



Kommentarer
Postat av: Petra M

Mmmmm snart är julen här och nu har jag en hemlighet ha ha och du kan inte gissa vad det är ha ha Längtar efter att se din min om en månad he he he

2008-11-22 @ 09:30:51
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0