Bakis

Jag borde veta bättre.. Borde inte dricka så mycket.... Eller jag drack ju inte så mycket igår, bara det att jag hade inte ätit så mycket...Och dom säger ju att sånt kan spela roll.
Vilket fall som helst så vaknade jag i morse, med kläderna på. Och hade en otrolig huvudvärk. mådde as illa och frågade mig själv vem som har fisigt i min mun. Smakade piss i käften.
Händerna skakade och jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Vilket jag gjorde!

Men det var en trevlig kväll jag hade. Alltid kul att snacka med P och kusinen här!

Vin är den mest hälsosamma och hygienska dryck som finns



Kommentarer
Postat av: emma

godmorgon :D

2008-11-16 @ 08:46:48
URL: http://enannanemma.blogg.se/
Postat av: Petra M

he he skönt att det inte bara var jag som kände mig lite sliten igår då.... Tack för en mysig kväll

2008-11-16 @ 13:55:29
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/
Postat av: zagge

Man ska äta och dricka mycket vatten förrn man börjar dricka

2008-11-17 @ 02:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0