Anonyma vännen och ljus!

Min gårdag var lugn och stilla var hemma hos Anonyma vännen som nu mera kallas för anonyma rumpan. Har en bild som förklarar det men jag vill inte vara så elak att lägga upp den... hihihi

Vi snacka och tog det lugnt, sen gick jag hem la mig i soffan kollade lite film men somnade ganska snabbt.


Annars så har helgen vart mycket snö!! Åkt lite pulka med min dotter synd nu bara att det inte har kommit mer, för barnen har åkt bort all snö från backen!

puss på er...


        
Anonyma rumpan!         Ljusmys

Kommentarer
Postat av: Petra M

Anonym och anonym tror du inte att jag vet vems rumpa det är??? HA HA

2008-11-25 @ 17:05:43
URL: http://insideofpetrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0