Regn o åter regn...

har spenderat en dag i regnet o jag var genom sur när jag kom hem. Kunde krama ur min strumpor... 
Men som tur fick jag ett samtal när jag ska kliva in genom dörren.. C bjuder oss (mig o Julia på middag!!! 
Inte illa! Slipper ställa mig och laga mat. Vilket är bra för jag hade ingen aning vad jag skulle laga! 


En annan positiv sak var att det blev lunch på IKEA, men tyvärr så var maten ljummen när jag skulle äta.. men det gick ner ändå. Lax är aldrig fel... Mums!

Vad händer för er därute??  Skriv och berätta. Helst något kul så jag får bli på bra humör!!!




 

Kommentarer
Postat av: Snusan

Tror du kommer att bli på bra humör imorgon :-))

2008-12-02 @ 17:59:11
Postat av: M

jag hade exakt samma upplevelser idag som du...skumt ;P

2008-12-02 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0