Sorg i hjärtat....

Igår satt jag som så många andra i Sverige framför TV´n och kollade på Allsång på Skansen. Det var som vanligt så där och kolla på, men av någon anledning så fortsätter jag och kollar på programmet.

Igår så var det säsongens sista avsnitt, och många gäster. Men av någon anledning så blev jag lite vemodig. Fick en konstig känsla imagen.

- Är sommaren över nu?? Ska det redan blir kallt? Är det dags för höst kläder?

Jag hatar när sommaren tar slut. Och i vanliga fall så brukar jag få denna känsla nå gång i slutet av Aug, när inbjudningarna till kräftskivorna brukar komma. Men i år fick jag den tidigare, ja jag vet inte så mycket tidigare men det känns som det.

Jag är inte redo att ta farväl av sommaren, sol och fullsatta uteserveringar.

Så tro att jag blev glad i morse när jag vaknade och solen sken utanför mitt fönster!!!


Någon som vet ett sätt att hålla kvar sommaren lite till?? Hojta till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0