Skäms??

Har fått frågan om jag i dag skämms för att jag hejar på Hammarby?!  Nej varför skulle jag göra det?

Det var inte jag som kastade in smällare på planen.
Det var inte hela klacken som gjorde det heller.
Det var inte spelarna som gjorde det heller!!!

Så svar på din fråga nej jag skäms inte över att vara Hammarbyare idag!


Tycker jag att det är rätt det som hände? Svar: NEJ!
Tycker jag att de som gjorde det ska staffas? Svar: JA!
Tillhör detta fotbollen? Svar :nej inte i min ögon, fotbollen ska avgöras på planen ingen annanstans.

Om någon utav er såg matchen så såg ni att det blev bråk inom Bajensupportrarna. De som försökte stoppa det som hnde och de som ville ut och slås??  Eller vad handlade det bråket om?

Jag blir så arg när sånt här händer. Men vad ska vi göra för att förhindra det? Ska vi ge fotbollslagen rätt till att stänga av de supportrar som förstör för merparten?


Men om vi ska prata om det som hände på planen istället, Så hade AIk ett bättre övertag i första halvlek. men vi kom i fatt och tog totalt över andra halvlek. Det kom ett drömmål från "Sulan" Sleyman, hans första någonsin för Bajen. Rätt upp i krysset!! 
Ett tveksamt beslut från domare. Var det straff? Som jag ser det nej! Men från hans syn vinkel? kanske?

Nää nu ska jag sluta älta det som hänt, gå vidare Stolt Söderböna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0